تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


گمشدگان


گمشدگان

پنج داستان این کتاب میان سال‌های 1370 تا 1375 خارج از ایران نخست در نشریات ادبی گوناگون و سپس به صورت کتاب کوچک منتشر شدند و با استقبال خوانندگان و منتقدان روبرو گشتند.

نویسنده بیشتر دوست داشت که این داستان‌ها در ایران منتشر شوند و به دست هموطنان او در داخل کشور برسند. این خواست موجب شد که در متن داستان‌ها و برخی حذف‌ها و “اصلاحات” وارد کند تا در ایران نیز قابل نشر باشند. متاسفانه تنها یکی از داستان‌ها، با تغییراتی اندک، در ایران اجازه انتشار یافت: داستان “همسایه” که به همت حسن میرعابدینی در جلد دوم کتاب “هشتاد سال داستان کوتاه ایرانی” منتشر شد.

نشر جشمه، از حوالی سال 1382 تلاش کرد برای انتشار کتاب “گمشدگان” از “وزارت ارشاد اسلامی” مجوز دریافت کند، این تلاش اما تا امروز ناکام مانده و به تحقق آن در آینده نیز امیدی نیست.

نویسنده، نومید از نشر مجاز و “قانونی” این داستان‌ها در ایران، آنها را به نشر اینترنتی می‌سپارد، و دیگر موجبی هم برای حذف و “اصلاح” نمی‌بیند. داستان‌ها به شکل اصلی و به همان گونه‌ای منتشر می‌شوند که از آغاز نوشته شده بودند: بدون ملاحظه سانسور و هراس از دشمنان آزادی نشر و بیان.


مبلغ واقعی 9,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,550 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 187

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.