تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


تاریخچه مکتب فرانکفورت


تاریخچه مکتب فرانکفورت

کتاب تاریخچه مکتب فرانکفورت اثر مارتین. جی با ترجمه دکتر چنگیز پهلوان است،این کتاب کوچک و در عین حال، بسیار پرمطلب و حاوی نکات تازه ای در باب تاریخچه موسسه پژوهشی فرانکفورت و مکتب فکری منطبق با آن است. مطالب دقیق و عمدتاً تحقیقی کتاب، زمینه ها و چگونگی شکل گیری مکتب فرانکفورت را از اوایل دهه بیست (و گاه هی قبل از آن، در صورت ضرورت) تا اواخر دهه 30 (1938 درآمریکا) دنبال کرده و به برخی از رخدادها و بعضاً تحولات طی این دوره اشاره کرده است.
نشان دادن شکاف نظری و عملی پیش آمده در اوایل قرن بیستم در حوزه اندیشه سوسیالیستی و کمونیستی پس از تحولات سیاسی آلمان و انقلاب روسیه، جنگ جهانی اول و شکل گیری احزاب سوسیالیستی و کمونیستی در آلمان و خائنانه دیدن انقلاب روسیه از دید روشنفکران این حوزه در اروپای غربی و ….، ضرورت یافتن راه های جایگزین و احیاناً بازنگری در وضعیت نظری، روشی و عملی افراد درگیر در نظریه سوسیالیستی و مارکسیستی و سپس چگونگی کنار هم قرار گرفتن قطعات پازلی که به شکل گیری موسسه پژوهشی فرانکفورت و مکتب فکری وابسته به آن منجر شد، همراه با تعقیب رخدادهای بعدی در طی دو دهه، از جنبه های بعضاً نوآورانه و اغلب دقیق کتاب است.


مبلغ واقعی 12,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 126

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.