تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


پیام گم گشته


پیام گم گشته

کتاب پیام گم گشته کتابیست بسیار خواندنی و جذاب در مورد عرفان بومیان استرالیا. داستان سفر عارفانه یک زن با پای پیاده به استرالیا.

ماجرا از این قرار است که نویسندۀ کتاب در اصل پزشک بوده و برای دوره‌ای پنج‌ساله و برای همکاری در پروژه‌ای، از آمریکا به استرالیا مهاجرت می‌کند. در حین ماموریت، توجهش به شرایط بومیان سرخ‌پوست استرالیا جلب می‌شود. مارلو سعی می‌کند برایشان کاری دست‌ و‌ پا کند و در این راه موفق می‌شود. بعد از مدتی و خوشحالی از موفقیتش برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار کوچک برای بومیان، دعوت‌نامه‌ای از قبیلۀ «ابوری جینی» دریافت می‌کند.

افراد این قبیله بیابان نشین از این زن دعوت می کنند تا در سفری چهار ماهه در بیابان ها آنها را همراهی کند. او در طی ۲۵۰۰ کیلومتر پیاده روی با پاهای پیاده در صحرای پر فراز و نشیب، شیوه تازه ای برای زندگی و شفا گری می آموزد که بر مبنای حکمت فرهنگی ۵۰ هزار ساله بنا نهاده شده است و به دگرگونی عمیق وی منجر می‌شود.

کتاب پیام گمشده پیامی بی همتا، به موقع و قدرتمند به تمام بشریت ارائه می‌کند: هنوز امکان نجات جهان وجود دارد به شرط آنکه متوجه شویم تمامی موجودات چه گیاه، چه حیوان و چه انسان بخشی از یگانه ی در همه جا حاضر هستند. اگر این پیام را به کار بندیم زندگی ما همچون زندگی مردم حقیقی از معنا و حس هدفمندی سرشار خواهد شد.


مبلغ واقعی 11,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 193

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.