تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


چنگیز خان


چنگیز خان

رمان چنگیز خان اثر هارولد لمب

چنگیز خان سردار مغول، کسی که شنیدن اسمش لرزه بر اندام پادشاهان می انداخت، از چین و هندوستان تا ایران و عثمانی و حتی اروپا کسی را یارای مقابله با او نبود. این سردار سفاک موفق به تعلیم و تربیت فداکارترین نظامیان شده است. چنگیز خان مغول کسی است که قبل از نوشتن این کتاب همه او را یک راهزن سفاک و خشن میدانستند ولی هارولد لمب با این کتاب او را به همه جهانیان شناساند.

چنگیزخان مغول با نام اصلی تموچین، خان مغول و سردار جنگی بود که قبایل مغول را متحد ساخت و با فتح قسمت زیادی از آسیا شامل چین، روسیه، ایران و خاورمیانه، و همچنین اروپای شرقی، امپراتوری مغول را پایه‌گذاری کرد. او پدربزرگ قوبلای‌خان اولین امپراتور از سلسله یوان در چین و همچنین هلاکو خان نخستین ایلخان ایران بود.

خونخوارترین مرد تاریخ، تازیانه خشم خدا، شجاعترین سردار جهان، مالک کلیه تخت و تاجهای جهان، اینها القابی هستند که تنها میتوانند شایسته چنگیزخان مغول باشند.

این کتاب را بخوانید تا متوجه شوید که چطور یک یاغی صحرا نشین توانست با متحد کردن قبایل بر دنیا حکومت داشته باشد و قرنها سلسله خود را حفظ کند.


مبلغ واقعی 16,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 219

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.