تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


عمل و تئوری بلشویسم


عمل و تئوری بلشویسم

کتاب حاضر ثمره سفر راسل به شوروی در سال 1920 است که برای نخستین بار در همان سال منتشر شد. امروزه بدون کمترین تردیدی می‌توان گفت که این کتاب یکی از آموزنده‌ترین آثاری است که در مورد انقلاب اکتبر روسیه و پی‌آمدهای آن نگاشته شده است. اغلب این آثار و به ویژه آنها که به فارسی نگاشته یا برگردانده شده، یا از دیدگاه پیروان متعصب و یکجانبه‌نگر بلشویسم تدوین شده است و یا از موضع خصومت مطلق و به همان اندازه یکجانبه با آن.
... برتراند راسل در عمل و تئوری بلشویسم با اتکا به دانش اجتماعی و دقت فلسفی-منطقی کم نظیر خود، با مشاهده شخصی اوضاع روسیه بعد از انقلاب و ملاقات با اکثر رهبران آن، با گفتگو با مردم عادی شهر و روستا و شرکت در مجامع حزبی و دولتی و سرانجام با کاوش در مبانی ایدئولوژیک و نظری بلشویسم (که بعدها و پس از مرگ لنین و به منظور بهره‌برداری از اتوریته او، مارکسیسم لنینیسم نام گرفت) توانسته است تصویر گویایی از حساس‌ترین دوره انقلاب آن کشور و ماهیت بلشویم عرضه کند.


مبلغ واقعی 15,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.