تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


منسفیلد پارک


منسفیلد پارک

کتاب منسفیلد پارک اثری کاملا متفاوت از آثار جین آستن است. این کتاب، داستان پر فراز و نشیب دختری حساس، خوش‌قلب و محجوبی را روایت می‌کند که شاهد ماجراها، دسیسه‌ها و عشق‌های آدم‌های دور و بر است و در گرداب حوادث احساسات خود را مهار می‌کند.

رمان منسفیلد پارک (Mansfield Park) در سال 1814 چاپ شد و به خاطر شهرتی که جین آستین قبلاً با انتشار 2 کتاب عقل و احساس و غرور و تعصب پیدا کرده بود، به سرعت به فروش رفت. بسیاری از منتقدان، منسفیلد پارک را متفاوت با سایر آثار جین آستین دانسته‌اند. خوانندگان آثار او هم با خواندن آن متعجب شده‌اند. این کتاب از کتاب‌های دیگر آستین مدرن‌تر است و شاید به خاطر همین است که با سایر آثار او متفاوت است. در این رمان، آداب و رسوم و مراوده‌های اجتماعی در بسیاری از موارد با اصول اخلاقی در تعارض قرار می‌گیرند. آدم‌ها هم در این رمان 2 دسته‌اند: دسته‌ای از امیال و خواسته‌هایشان تبعیت می‌کنند و دسته‌ای دیگر به وظایف خود پایبند می‌مانند. این اتفاقی است که در بیشتر رمان‌های معاصر هم می‌افتد.

سبک نویسندگی جین آستن (Jane Austen) از آن سبک‌هایی است که هنوز خیلی‌ها آن را سبک واقعی رمان می‌دانند. داستانی طولانی با ذکر همه جزئیات و توصیف دقیق همه شخصیت‌ها و افکار و احساسات‌شان با این تفاوت که این رمان از نوع کتاب‌های بازاری نیست که فاقد ارزش‌های ادبی باشد. تنها نکته‌اش این است که به سبک آثار قرن نوزدهم یعنی رمان‌های کلاسیک نوشته شده است. جین آستین زنی است که نوشتن را جدی گرفته و همین باعث ماندگاری نام او در تاریخ ادبیات جهان شده است.


مبلغ واقعی 16,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1635

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.