تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


نغمه‌های تاگور


نغمه‌های تاگور

تاگور كار ادبي خود را درسال ۱۸۷۶ با سرودن اشعار «غنايي» آغاز كرد. وي در بيستم سپتامبر ۱۸۷۷ميلادي براي تحصيل حقوق عازم لندن گرديد اما حقوق هرگز نمي توانست روح نوجو و فياض وي را قانع كند، از اين رو پس از يك سال به زادگاه خويش بازگشت و در نهضت پر دامنه اي كه در تمام زمينه هاي زيست ، اقتصاد ، سياست و فرهنگ و فلسفه در اين كشور و خصوصاً در ايالت بنگال به حد عصيان رسيده بود نقش حساسي به عهده گرفت و دومين اثر خود را كه حاوي افكار مختلف او بود، در قالب ترانه هايي لطيف و پرشور منتشر كرد.
دراين اشعار، زيبايي، عظمت و روح مبارزه جويي همه يك جا گرد آمده و نمايشگر عالي ترين عواطف بشري و تلاش مقدس انسان براي زيستن بود. آثار اوليه ي وي تقليدي از شعراي بزرگ هندي بود كه با مايه اي از فولكلور چاشني خورده بود، ليكن درسال ۱۸۷۸ منظومه هاي «ترانه هاي آفتاب» و «سرودهاي شبانه» كه حاوي ايده هاي انساني و بزرگي بودند انتشار يافت. انتشار آنها در سراسر هندوستان وي را به عنوان يك شاعر بزرگ معرفي كرد. او براي انديشه هاي خود قالبي از رمانتيسمي داشت كه از فرهنگ و دانش و سرودهاي جاويدان و با عظمت هند باستاني آكنده بود.


مبلغ واقعی 15,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 145

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.