تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


قدرت درون ماست


قدرت درون ماست

کتاب قدرت در درون ماست نویسنده لوئیس ال هی، ترجمه عبدالرسول ديوسالار

انسان همان موجودي است كه ميلياردها رمز و راز وجودش از آغاز تاريخ تـاكنون ذهـن انديشمندان و عالمان را به خود مشغول داشته و خواهد داشت. دانشمندان و متفكـران در ايـن ساليان دراز هركدام به نوبه ي خود به عجيبي از عجايب اين خلقت پيچيـده و شـگفت انگيـز پي برده اند اما اين نظرات گوناگون هركدام به فراخور موضوع خود و دانش مطرح كننده اش نكات مثبت و منفي منحصر به فردي دارند.

البته در طول تاريخ همواره اين بخشهـاي مثبـت نظرات بوده اند كه زمينه ي بلوغ و رشد فزاينده تر را نويد ميدادند. بر همين اساس، كتاب قدرت در درون ماست بيان كننده ي نظرات و پيشنهادات شخصي است كه با كنـد و كاو خويش و عمل به يافته هاي اين تلاش توانسته است پاره اي از مشكلات خود را رفع نمايد. او در پي درميان گذاردن اين نظرات با ديگر همنوعانش بر پايه ي همان عامل پيـشرفت علـم، يعني توجه به افكار سايرين و برداشت نكات مثبت آنها و ادامه ي توسعه ي جامعـه ي انـساني برآمده است. اين كتاب بيان كننده نظرات و افكار خانم لوئيس ال هـي، از معتقـدين بـه علـم روان است.


مبلغ واقعی 16,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 165

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.