تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


سکوت بره ها


سکوت بره ها

رمان «سکوت بره ها» نوشته توماس هریس در ادامه رمان اژدهای سرخ (1981)، پیرامون شخصیتِ دکتر هانیبال لکتر نگاشته شد. در سال 1988، "سکوت بره ها" حتی برای یک ماه هم از صدر کتاب های پرفروش آمریکا پایین نیامد و در آمریکا و سایر کشورها، با استقبال و تحسین اغلب منتقدان و روزنامه ها و مجلات روبه رو گردید.

این کتاب از زمان انتشارش تا به حال 11 میلیون نسخه فروش داشته و چند جایزه در عرصه رمان نویسی در ژانرهای وحشت و جنایی را نیز دریافت کرده که جایزه بهترین رمان برام استوکر سال 1988، جایزه بهترین رمان آنتونی سال 1989 و جایزه جهان فانتزی 1989 از جمله آنهاست.

این کتاب بر پایه وقایع حقیقی نگاشته شده است. توماس هریس به هیچ وجه قصد خلق اثری جنایی و پلیسی را ندارد، بلکه می خواهد جنایت های یک جامعه را با دیدی روان شناختی و با استفاده از علوم رفتاری بنگرد. وی می خواهد به این مهم اشاره کند که تزلزل در روان افراد جامعه و عدم وجود نظام اخلاقی و تربیتی نیک، چه فجایعی را به بار خواهد آورد. این امر به خصوص در جوامع غربی که با غرق شدن در تکنولوژی و تکنیک های زندگی برتر، اصول مهمی مثل دین و پرداختن به روحیات کودکان و نوجوانان را فراموش کرده اند، قابل تأمل است.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    6% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 23,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 245

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.