تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


خورشید عریان


خورشید عریان

کتاب خورشید عریان دومین کتاب از مجموعه‌ای چهارگانه به قلم آیزاک آسیموف است. در این داستان الیجاه بیلی کارآگاه زمینی سرانجام زهدان زمین و غارهای پولادین را ترک می‎کند و با ستاره‎ی منظومه‎ای دیگر روبه‎رو می‎شود. این بار زیر نور خورشید عریان، در سولاریا، سیاره‎ای دوردست که آن هم به شکلی دیگر از کیهان منزوی شده، تا با همکاری آر. دنیل اُلیواو پرده از راز قتلی بردارد.

آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) نویسندهٔ آمریکایی روسی‌تبارِ گونه‌های علمی، علمی-تخیلی، خیال‌پردازی، وحشت و دکترا در بیوشیمی بود. شهرت اصلی او بیشتر به خاطر سری بنیاد است. قوانین سه‌گانهٔ رباتیک وی از شهرت جهانی برخوردار است و دانشنامه بریتانیکا وی را واضعِ واژهٔ رباتیک در زبان انگلیسی می‌شناسد. وی بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در تمام دسته‌های اصلی رده‌بندی دوی (به جز فلسفه) دارد و سیارک آسیموف ۵۰۲۰ به افتخار وی نامگذاری شده‌است. آسیموف، کلارک و هاین‌لاین به عنوان سه نویسندهٔ بزرگِ گونهٔ علمی-تخیلی شناخته می‌شوند.


مبلغ واقعی 19,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,525 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 269

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.