تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


برنده تنهاست


برنده تنهاست

کتاب «برنده تنهاست» اثر پائولو کوئیلو، نویسنده مشهور برزیلی است. کم تر خواننده ی کتابی پیدا می شود که نام پائولو کوئیلو را نشنیده باشد و کم تر خواننده ای با خواندن این کتاب، غافل گیر نخواهد شد، چون در این کتاب، با نویسنده ای ظاهرا بسیار متفاوت از خالق کیمیاگر روبه رو می شوید.

کتاب "برنده تنهاست" یک رمان هیجان انگیز در مورد دنیای شانس و شهرت است که الزام به لوکس و موفق بودن به هر قیمتی مانع از شنیدن آنچه که شخصی واقعا شایسته ی آن است می شود. کوئیلو ما را به جشنواره فیلم کن، جایی که به اصطلاح با کلاس ها- کسانی که آن را در دنیای رویا پرداز مد و سینما ایجاد می کنند، جمع می شوند، می برد. در این نمایشگاه مدرن غرور، ما ایگور- میلیونر روسی، سزار حمید- مد خاور میانه، گابریلا هنرپیشه آمریکایی- مشتاق به ایفای یک نقش اصلی، را می بینیم. چه کسی در شناسایی رویای خود در میان رویای از پیش ساخته شده دیگران و به حقیقت پیوستن آن موفق خواهد شد؟
«برنده تنهاست»، چهره ی متفاوت نویسنده ای را نشان می دهد که در کتاب های قبلی اش به مضامین عارفانه می پرداخت، هر چند مضمون این کتاب نیز، اگر در عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیار مستتری دارد. پائولو کوئیلو، در این کتاب خود، تازشی هولناک و بی رحمانه به تمام معنا از تمدن غرب آغاز کرده است که مبنای اصلی سیطره ی استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می دهد. شهرت، مد، سینما، سه مضمون اصلی زیر حمله در این کتاب می باشد و در کنار آن، ابتذالی را به سخره می گیرد که به نظر نویسنده، تمام عناصر معنوی را از جامعه ی امروز بشری دور کرده و هم چون پقانه ای زیبا، اما تو خالی، جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است.


مبلغ واقعی 17,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,625 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 265

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • درسهای دموکراسی برای همه
  • از کلمه تا کلام
  • آسترولوژی یا نجوم احکامی
  • سه نمایشنامه
  • در ستایش عشق

انسان خرمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بی‌خرد همیشه به دنبال غذای شکم می‌گردد.